PACKobserver.dk
Tlf: +45 39 69 43 21
info@packobserver.dk
 
Udgives af GINI·com
Pilegårdsvej 48
DK-2860 Søborg
 

Musikalsk flaske med sans for humørsvingninger

Sammen med den største russiske producent af mikroelektronik har CCL Kontur produceret innovative salgsfremmende etiketter med integrerede NFC-tags til "Miller Alcohol Free". NFC-tag'en fungerer som en aktiv optageenhed, der gør det muligt at bruge forbrugernes mobiltelefoner til markedsføringskommunikation uden behov for yderligere applikationer.
04.01.18: Reklamekampagnen for Miller Alcohol Free har temaet "Skift fremtidens musik". Og når man køber en kampagne Miller-flaske og læser tag'en inde i etiketten med en Android-smartphone eller Shazam iOS-applikation, får brugeren direkte adgang til www.miller.ru websiden, hvor deres ansigt scannes med et neuralt netværk til følelsesgenkendelse. Kunstig intelligens opdager selv små ændringer i brugerens humør og ændrer i overensstemmelse hermed fremtidens musik - via et uendelig spor på hjemmesiden.

Etiketterne til kampagnen er blevet produceret på super klart materiale med flexotrykteknologi kombineret med kold folieprægning. De forprogrammerede tags er blevet integreret i de trykte etiketruller før udstansning.

Dette projekt skal ifølge producenten være et af de første af denne art, der integrerer en RFID-tag i en flaskeetiket for at gennemføre en musikalsk kampagne rettet mod et yngre publikum.

Foto: CCL

GS
Print Send