PACKobserver.dk
Tlf: +45 39 69 43 21
info@packobserver.dk
 
Udgives af GINI·com
Pilegårdsvej 48
DK-2860 Søborg
 

Nye effekter skal tiltrække kundernes opmærksomhed

Der er trængsel på butikshylderne og forbrugernes opmærksomhed er svær at fange. Derfor lancerer Tetra Pak nu en række nye emballagematerialeeffekter, kaldet "Tetra Pak Artistry". Disse skal hjælpe fødevare- og drikkevareproducenterne med at revitalisere udseendet på og oplevelsen af deres produkter.
05.04.18: Effekterne skal ifølge virksomheden kunne hjælpe varemærkerne med at tiltrække kundernes opmærksomhed uden at fabrikanten skal skifte til et nyt emballageformat eller investere i nyt udstyr.

Charles Brand, Executive VP, Product Management og Commercial Operations hos Tetra Pak siger:

– I en verden, hvor næsten alt skal være "personaliseret", ønsker vi at give kunderne noget unikt for at hjælpe deres mærker med at hæve sig over støjen og nå forbrugeren . Den nye serie af effekter og udtryk vil hjælpe vores kunder med at forbedre deres mærke uden yderligere investeringer, hvilket gør det til en omkostningseffektiv løsning på deres behov.

Tetra Pak Artistry vil omfatte:
Tetra Pak Reflect: Beregnet til at indarbejde holografiske effekter på emballagen
Tetra Pak Metalliseret: Til at skabe en metallisk effekt
Tetra Pak Craft: For at give emballagen det naturlige udseende af nøgen karton med træfibre
 
Og ifølge virksomheden er flere tilbud undervejs, herunder Tetra Pak Sculpt, en præget overfladestruktur for en nyskabende forbrugeroplevelse.

Hele viften af effekter vil være tilgængelige for størstedelen af Tetra Pak emballageformater og vil blive tilbudt kunder over hele verden, oplyses det.

Fotos: Tetra Pak

GS
Print Send